2008. szeptember 24., szerda

Na, a hétfőnk kissé gyilkosan alakult.

Lement a szokásos délelőtti műszak, Andinak 8.30tól, nekem 9.00tól. De mivel ez hétfő, ami olyan, mint a péntek, Andinak 2, nekem 2,5 óra volt. Aztán a hőn szeretett takarítás. Kaptunk persze ketten ötöt, abból az egyik, amit a takarítók fő-fő-főnöke ellenőrzött. Beszoptuk rendesen. Ha sima, egyszerű szobák és négy, meg tudtuk volna csinálni 3-3,5 óra alatt. De így Andi 11.30tól, én meg 12.10től, egészen 16.00ig. Vagyis maradt laza fél óránk a dinnerig, ami 4 és 3,5 óra lett.
Este kis csevely Anyukáékkal skype-on meg készülődés, mert úgy döntöttünk megérdemeljük. Megérdemeljük, hogy a város egyik helyén - ahol hétfőn és csütörtökön minden koktél 2.5font - válasszunk a listából. Sikerült, HarleyRidereztünk szorgosan, kb. 11pm-3amig. Meg emlegettük Kiváló Ráb Attilát is, Eduval közösen. Andi táncolt is, én meg ugye...

Ma meg csak úgy voltunk. Andi reggel is ment, én csak délutánra, mert lesz valami gala dinnernek nevezett f@szság, amin mosolyoghatok majd.

Most jöjjön egy kis személyes:

Doma Orsit Isten éltesse születésnapja alkalmából!!!
Remseiéknek, főleg Editkének köszi! Szilvi itt bizonyára éhen halna...
Tunya, mi is figyelünk Téged! Kitartás Neked is, bár asszem Te könnyebb helyzetben vagy, leszel! Remélem!

Most ennyi! Vétel...

Nincsenek megjegyzések: