2008. szeptember 26., péntek

Kedd óta...

... főleg dolgoztunk.

Kedden csak a szokott helyeken, szerdán és csütörtökön a már vasárnapról említett pizzériában is. Nem volt túl stresszes, bár az esti program takarításból állt. Ja és tegnap este nem is kellett mennünk.
Ma viszont...
A reggel lement simán. Aztán takarítás, ketten hatot, hálistennek Julie Winning nélkül, de így is elkúrta a két műszak közötti időnket. Aztán Andi ment 5re, én fél 6ra. De jött a foschás. Nekem. Mivel elég szarul festettem - mármint a megszokottnál is szarabbul - felmerült bennem, hogy nem a néha előforduló cigi-kávé utáni kis affér. Szóltam Juliának, az exkatonanő menedzserhelyettesnek, aki az előírásoknak megfelelően haza is küldött. Sőt, áttelefonáltatott Matthew-val, a tímlíderrel a Coralba, hogy Andit is küldjék haza. (Mert ilyenkor az egy szobában lakókat ketten helyezik kötelező karanténba; a csak egy lakásban, de külön szobában lakókat pedig szétköltöztetik a gyógyulás idejére. Elég durva itt ez a noro virus mizéria, nagyon komolyan veszik, és mivel a héten volt egy-két hányás, ma például noro virus cleaning volt minden étteremben - falak, asztallábak, ablakok, szőnyegek, minden vírusölö baktericid cuccokkal lecsutakolva. Még jó, hogy azt nem nekünk kellett csinálni :) !!! ) Mire Andi hazaért, addigra én már itthon túl voltam egy újabb "trónoláson". Andi beugrott szólni a pizzériába, hogy holnap nem tudunk menni, ugrott is 6-6 túlóránk. Mivel az utolsó "incident" után 48 órával lehet újra munkába állni. Tehát, hétfő reggelig zárka, internet, dvd, alvás ... Van, aki örülne neki - mi annyira nem...

A vasárnapunk amúgy is szabad lenne, de a szombatot még legyűrtük volna. Most Andi mos. Úgy fest, én nem fröcskölök tovább, bár nyugtával dícsérd a napot, lehet csak vaklárma volt, nem norovírus. Ha mégis, majd jön Mikroman és kinyír mindenkit. :)))

Képet most nem kaptok, gondolom nem bánjátok.

Hajrá Veszprém, Forza Milan!

Adios!

Nincsenek megjegyzések: