2008. október 17., péntek

Újjáéledt szerelem, mely igazából sosem szűnt meg

Igen, mindig is itt bújkált Bennem és remélem Benne is. Andi, akkor még mint a menyasszonyom megkért, hogy függesszem fel a Vele való kapcsolatot, és én teljesítettem a kívánságát, bár a szívem megszakadt.

Hallottam, hogy itt is találkozhatok Vele.

Sajnos eddig nem volt időm felkeresni.

Tegnap újabb esély kínálkozott, most már nem hagyhattam ki.

Este 9re volt megbeszélve, talán 2 percet késhettem.

Akkor már a többiek adták egymásnak szüntelenül, bár páran a kelleténél tovább dajkálgatták Őt. Aztán eljött az én pillanatom is.

És akkor megállt az idő: egy pillanat alatt lepergett előttem az elmúlt évek sora, amikor minden együtt töltött percet kiélveztünk és hálásak voltunk érte.

Ott voltunk a közös kis helyeinken: a Honvéd üdülőben, a kenesei suli mellett, Hajmáskéren, a Vetési betonján és csarnokában, a Margit-templommal szemben, Szombathely gyepjein, a HKLB-Aréna betonján, a Cholnoky-parketten, a Sportcentrum salakján. És most itt, a skegnessi műfüvön. Önfeledten örültünk egymásnak, aztán továbbadtam a többieknek, hisz velük is vannak hasonló emlékei.

Nagyon jó estém volt tegnap, azalatt az egy óra alatt, míg ott fociztunk.

ÉS NEM UTOLJÁRA!!!

1 megjegyzés:

...:::szpd:::... írta...

Hát ez nagyon nagy volt kedves komám...majdnem el is sírtam magam. :D :D :D