2008. december 2., kedd

Nem igazán történik semmi mostanában ...

... ezért a múltkori havas képek közül kaptok hármat. :D

Továbbra is csak hétvégén nyomjuk. Andi a Coralban is, mellette pedig a Bar Rossoban.
Én pedig az utóbbi három hétvégén lesütöttem már annyi krumplit a Burger Király szolgájaként, amivel meg lehetne tölteni egy IFA platóját. De tényleg. Már csak ez a weekend, aztán vissza az Oceanba. Karácsonykor és szilveszterkor meló. Sok óra, elvileg dupla órabérért.

Csütörtökön guest cateringes buli. Szerintem berúgunk, nekem már jólesne. (És előszülinapi Tibi-napnak sem lesz rossz... - Andi)

Ha van közetetek aki még nem tudja, itt is: január 4-én késő este érünk haza. Vagyis lényegében 5-től OTTHON leszünk, három hétig. Aki igényt tart a társaságunkra - ha csak futó időre is - az jelezze. Itt kommentben vagy mailben, esetleg smsben. Aztán vagy akarunk találkozni Veled, Veletek vagy nem. :D

Remélem a Bárczi Gála jól sikerült! Állítólag igen. :)

Íme hát a havas képek:






Homokos tengerpart hóban - azért nem rossz, ugye? :D

"Hamarosan" megint jelentkezünk.

Addig készüljetek a karácsonyra!

4 megjegyzés:

...:::szpd:::... írta...

Én szeretnék ezúton bejelentkezni a januári mítingre...

Andi és Tibi írta...

Jól van Peti!

Ha lesz terem, talán még a focis cuccom is előkeresem!

Unknown írta...

Jézusss Tibi! A gálát ne is említsd, anyám már skypon is énekelni akart, mert jó szokásához híven TAZ módjára bepörgött :D:D:D!
De azt mondta jó volt :D

Andi és Tibi írta...

Tunya!

Kajak elhiszem, hogy ízelítőt ad a műsorból! :D:D:D