2009. március 20., péntek

Fényképezőgép

Megjött róla a levél!!! Beszartok!!! (Bocs!)

Egy papírt (értelemszerűen) kitöltve és visszaküldve Ł6.50ért megvehetjük!!!
19-152 kép készíthető vele, felbontása 300k pixel!!!
10 másodperces időzítője is van és webkameraként is használható!!!
Komolyan és nem sértő szándékkal, de azt hittem, ilyen csak otthon van. :S Szerencsére olcsón megúsztuk. Meg egy kis csalódással. Bár valószínűleg az áruházláncnak semmi köze már ehhez.
És mindehhez még gratulálnak is!!! :D:D:D:D

Más érdekes nincs most, de mivel megígértük, hogy jelentkezünk a kameráról szóló hírekkel, megtettem.


Ahogy Anyu mondta mindig, iskolába indulásunkkor:

Jók legyetek, odafigyeljetek!!! :D

Mindig jó voltam és odafigyeltem, de b@sztam tanulni. Lehet, hogy arra is figyelmeztetnie kellett volna, s mert szófogadó gyerek voltam, talán meg is tettem volna. :D

Nincsenek megjegyzések: