2009. április 13., hétfő

Nem akármilyen Húsvét

Bizony, nem akármilyen! :D

A történet eleje idén januárra nyúlik vissza. Hiába voltunk otthon ugyanis három teljes hetet, valahogy csak visszaérkezésünkkor esett le mindkettőnknek, hogy az az igazi PÖTTYÖS kimaradt. Nem tudjuk hogyan, nem tudjuk miért. Mindenesetre, azóta sajnáltuk és hiányoltuk.

Elérkezett azonban a Húsvét és bár nem ebből az aprópóból, de Tibi kollegám este megjelent a bárpultnál és "Útravalóul" - megjegyzés kíséretében átadott nekem egy PÖTTYÖSt. Hát, majdnem elaléltam a gyönyörűségtől, és fogalmam sem volt róla, hogy mivel érdemeltem ki, csak arra vártam, hogy elújságolhassam éppen nálunk túlórázó Tibimnek és Erikának. Mint kiderült, Tibinek (a kollegámnak) anyukája küldte postán - egy egész kartonnal - és ő úgy gondolta, mindenkinek ad egyet, aki magyar. Erika azért maradt ki belőle, mert aznap később jött dolgozni... :DDD

Na, a bevezetés ellenére, a lényeg. Tegnap este ünnepélyesen és testvériesen három felé darabolva a túró rudinkat, a gyönyörtől szinte sikongatva elfogyasztottuk. És következett a Húsvét hétfő.

Bíztam benne, hogy Tibink jó szokásához híven nem csap nagy hűhót a locsolásból (a kötelező köröket utálom, de majd a lányom kedvéért tíz év múlva jó képet fogok vágni hozzá - megígérem). Mivel reggel én mentem dolgozni, aztán egy óra múlva jöttem Tibiért is, hogy jöjjön hozzánk túlórázni, mert emberhiány van - a reggeli locsolós ébresztés elmaradt, de a munkahely felé visszasétálva közölte velem, hogy valami különlegesben lesz részem. Na, el sem tudtam képzelni mi lehet az, felkészültem a legrosszabbra. És ehhez képest, mi történt? Olyanban volt részem Erikával együtt (aki jött hozzánk húsvéti reggelire), amiben a kb hatmillió magyar hölgyemény közül szerintem nagyon kevésnek. A kora reggeli munkahelyi kölnis locsolás után (köszi Isti), a "már majdnem egy éve férjem Tibi" BALATONVÍZZEL locsolta meg két kis virágját, nehogy elhervadjanak. Hoztunk ugyanis Balaton-vizet egy kicsi tégyelyben még szeptemberben. Na, abból kaptunk egy adagot. Hát, Anglia közepén Balatonvizes locsolás.... Isteni. :D

Ezek után elégedetten leültünk és elfogyasztottuk a húsvéti reggelit újhagymával, főtt és füstölt sonkával, kolbásszal, főtt tojással, sajttal - este pedig megkoronáztuk a Jóska-nagybátyámtól kapott házipálinkával (Tar-féle torokszaggató - ahogy Tibi nevezi).

Hát, így telt munkával, de meglepetésekkel a mi Húsvétunk. Reméljük, ennyi vidámságot és örülnivalót mindenkinek hozott a nyuszi, mindenkinek puszi!

Andi és Tibi

Nincsenek megjegyzések: