2008. november 15., szombat

Újra a szigeten

Igen, véget ért a holiday, ami ötnaposra sikerült. Valójában csak 3, mert ugye az utazás sokat elvett belőle.
Hétfőn reggel indultunk, a taxi 6:40re jött, a vonat 7:15kor indult. Nottinghamben kis reggeli, aztán a reptéren plusz 2 óra várakozás, mert késett a gép. De végül szerencsésen megérkeztünk Nantes-ba. Este laza vacsi, már Chateau-Gontierben, aztán alvás.
"Reggel" fél 11-ig. :D Anne-Claire addigra túl volt a reggelin, így mi sem ettünk sokat, hanem ebédig sétáltunk. Délután meg irány az első képen mögöttünk látható kastély.

A neve Chateau du Plessis-Bourré, egyike a Loire-menti kastélyoknak. Szép, békés hely, ahol kipróbálhattam hogyan nyílt és csukódott pár évszázaddal ezelőtt egy híd, mely a vizesárok felett ívelt kastélyokba, várakba. Sétálgattunk és többször is jól letüdőztük a levegőt.
Ezzel el is ment a nap. :)

Második napon ide mentünk:

Le Mont-Saint-Michelre. Egy apátság, amit Normandiában járva fel kell keresni. Jó, mi Bretagne-ban voltunk, de azért mégis. Szépsége mellett attól érdekes, hogy az áradó tenger időnként teljesen körbeveszi, elöntve a bal oldalunkon épphogy látható parkolót is. Ez is egy napos programra sikeredett, déltől 4ig ott voltunk és bolyongtunk meg kajáltunk. Legfőképp pedig jól éreztük magunkat, ahogy az első perctől az utolsóig, amit újra a kontinensen töltöttünk.
Este csináltunk "magyaros" karfiollevest, utána rakott krumplit. Volt házi, szintén magyar csemegeuborka is, meg pálesz. Jó volt, mondhatni tökéletes nap. :)

Az utolsó teljes napunkat Angersban töltöttük. Tudjátok, ott volt Andi fél évet. Most visszatért és megmutatta nekem a várost. Ahol lakott és a várat. Kávézgattunk, kajálgattunk vásároltunk ezt-azt közben. Meg pózoltunk egymásnak és a fényképezőgépnek. :)

Ezekkel a "látnivaló-megtekintésekkel" el is telt a nettó 3 napunk Franciaországban. Csütörtökön már sajnos dolgozott, ezért Anne-Claire nem tudott hozzánk csatlakozni.

De bízunk benne, hogy Neki is olyan jót tettek ezek a napok, mint Kettőnknek.

A péntek teljesen utazással telt, hisz' 12 óra volt a menet Skegnessig.

De megérte, az első perctől az utolsóig. Feltöltődtünk januárig. Amikor három dimenzióban is láthattok minket, ha akartok. :) Addig még talán lesz 1-2 kirándulás, de kisebb, rövidebb, ezekről majd később.

Meg esetleg majd képek még erről a holidayről, de nem ma.