2008. november 1., szombat

Én és a kisöcsém


A következő képen Gary, akit említettem az előző postban, amúgy 57 éves :D


Ő Zsolti, a szomszéd étteremben dolgozik. MKB szurkoló, bár "csak" a vezetékneve Veszprémi.


Bár az arcunk nem látszik, én vagyok ugyebár Mr. Skeleton, melletem pedig Matthew fedőnévvel a jó öreg Scooby Do. Teljesen beteg a srác, de bírom. Teamleaderként így zúzni egész este...


A munkatársaimról szóló ismertetőből kimaradt Ms. Sarah Smith. Nem véletlenül. Neki majd külön postot szentelek. Sajnos hétfőn nem sikerült lefotózni, pedig be volt öltözve boszorkánynak. A bemutatásáról röviden csak annyit - előzetesként - , hogy ha nincs beöltözve Godzillára emlékeztet.

Holnap restday. Majd jelentkezünk. Valamikor. Kommenteljetek bátran, ne ""csak"" SzPD, Melus, Tunya és Keresztanyám!

Sziasztok!




Nincsenek megjegyzések: